UWAGA: Odbiorcy usług chcący skorzystać z informacji telefonicznej na temat swojego indywidualnego konta klienta zobowiązani są do zapoznania się z następującym oświadczeniem (pobierz), wypełnienia i dostarczenia go osobiście lub za pośrednictwem poczty do GZK Sp. z o.o.

 

INFORMACJA

Zgodnie z §2 ust. 4  Aneksu na rozliczanie wody bezpowrotnie zużytej - w przypadku niesprawności wodomierza dodatkowego, zerwania plomb lub nieaktualnej cechy legalizacyjnej oraz używania wody za wodomierzem dodatkowym w celach innych niż określone w § 1, niniejszego Załącznika, rozliczanie za ścieki będzie następowało jako równa ilości wody pobranej ustalonej na podstawie wskazań wodomierza głównego.

Zgodnie z § 3 Aneksu do obowiązków Przedsiębiorstwa należy:

  • odczytywanie wodomierza dodatkowego,
  • rozliczanie należności z uwzględnieniem ilości wody bezpowrotnie zużytej na podlewanie ogrodu,
  • oplombowanie wodomierza dodatkowego.

Zgodnie z § 4 Aneksu Odbiorca Usług zobowiązuje się do:

  • utrzymania, wymiany, legalizacji wodomierza dodatkowego.
  • udostępnienia Przedsiębiorstwu wstępu na teren nieruchomości lub do pomieszczeń Odbiorcy Usług w celu dokonania odczytu, oplombowania i kontroli instalacji za wodomierzem.
  • powiadomienia Przedsiębiorstwa o niesprawności wodomierza, zerwania plomb lub osłon.
  • zabezpieczenie i utrzymanie w należytym stanie pomieszczenia, w którym jest zainstalowany wodomierz.
  • powiadomienia Przedsiębiorstwa o każdorazowej potrzebie wymiany wodomierza dodatkowego.

Aneksy są sporządzane w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach dla każdej ze stron i przez nie podpisane, wobec czego zakres wzajemnych praw i obowiązków jest przez Strony znany. Ponadto, na stronie internetowej www.gzkbystry.pl zamieszczone są projekty umów/aneks/inne wnioski, z którymi Odbiorca może się zapoznać, jeśli zajdzie taka potrzeba (np. zgubi aneks/zapomni).

W ZWIĄZKU Z POWYŻSZYM PROSIMY O SPRAWDZANIE LEGALIZACJI URZĄDZEŃ BĘDĄCYCH W PAŃSTWA POSIADANIU ORAZ NIEZWŁOCZNĄ WYMIANĘ W PRZYPADKU UTRATY ICH CECHY LEGALIZACYJNEJ, KTÓRA WYNOSI 5 LAT.

Jednocześnie informujemy, że pracownicy GZK Sp. z o. o. prowadzą wymiany wodomierzy głównych. Z uwagi na to, że  liczniki znajdują się na terenach prywatnych, ogrodzonych, a także wewnątrz budynków, dostęp do nich bez wiedzy i zgody właścicieli jest niemożliwy. W tego typu przypadkach, prosimy o uzgadnianie terminu wymiany wodomierzy z pracownikiem zakładu. Zgodnie z zapisami zawartmi w umowie o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków, odbiorca usług zobowiązany jest do zapewnienia swobodnego dostępu do pomieszczenia wodomierzowego celem dokonania odczytu, wymiany, niezbednych napraw oraz odcięcia.